شناسهٔ خبر: 173504 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار؛

قلم هایتان جامعه را بیدار می کند

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت و مهمترین نقش خبرنگاران در دنیای امروز را بیدار کردن ملت ها و حق خواهی آنان دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در پیامی فرارسیدن ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار را تبریک گفت. متن پیام تبریک بدین شرح است؛

هفدهم مرداد؛ سالروز شهادت خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی، شهید محمود صارمی روز خبرنگار نامگذاری شده است. خبرنگار مسلمان، با جهان‌بینی توحیدی، این عالم را از آن خداوند دانسته، جایگاه خود را در نظام خلقت الهی خواهد شناخت و این مهم‌ترین عامل برای رعایت اخلاق در همه شئون زندگی فردی و اجتماعی اوست.

با توجه زیست بشر در عصر ارتباطات و گستردگی و تکثر رسانه ها مقوله اطلاع رسانی یکی از مهمترین نیازهای بشر در دنیای امروز به شما می رود. خبرنگاران سمبل تعهد، وظیفه‌شناسی، دلسوزی، آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی‌بخشی و عینیت بخشیدن به “نون والقلم مایسطرون” در طبق اخلاص گذاشته‌اند. خبرنگاران چه در میدان‌های نبرد، زیر آتش و گلوله و چه در عرصه‌های پیچیده جنگ نرم، با شجاعت و تعهدی بی‌پایان نقشی بی‌بدیل به عهده می‌گیرند.

امروز رژیم سفاک صهیونیستی از ابتدای تجاوز وحشیانه به نوار غزه تاکنون بیش از ۱۶۵ خبرنگار زن و مرد را به شهادت رسانده و چونان همیشه، با همان توهم تاریخی‌اش، پنداشت که می‌تواند با گلوله، صداها را از رمق بیندازند و ساکت کند. اما آنان با شهادتشان پیامی بس مهم‌تر به دنیا مخابره نموده و ثابت کردند رژیم صهیونیستی بر هیچ یک از حقوق و ضوابط بین‌المللی پایبند نیست.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر خبرنگاران شهید، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه مدیران، خبرنگاران، عکاسان و نویسندگان جامعه رسانه‌ای استان سمنان تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه ایزد متعال توفیق و سربلندی روز افزون شما عزیزان را در تحقق رسالت والا و حرفه‌ای به منظور توسعه و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.